Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu

Dalsze informacje o pozycjonowaniu stron internetowych

Pozycjonowanie stron to wielorakie prace ,które dążą do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Drugim atutem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, usługi albo produktu.

Algorytm Google analizuje każdą witrynę www na podstawie plus minus 200 najrozmaitszych faktorów. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na której pozycji strona lub jej podstrona pojawi się internaucie w SERP na konkretną frazę. Za najistotniejsze czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uznają m.in. jakość treści, responsywność, jak również linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne).

Wstukując w przeglądarkę Google dowolne słowo, internauta dostaje listę stron, które algorytm uznał za najdokładniej odpowiadające na szukane hasło. Jakie strony pojawią się w SERP na topowych pozycjach? Przede wszystkim te, których zawartość jest starannie nasycona poprawnymi frazami kluczowymi. a jednocześnie unikalna. Na pozycje nie bez wpływu jest też prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, lecz i mobile), właściwie zoptymalizowany kod HTML, a także liczba stron internetowych publikujących odnośniki do naszej witryny.

Pozycjonowanie sklepów i stron www – powierz je specjalistom z firmy SEO

Google systematycznie zmienia algorytm, wobec tego zaleca się zostawić pozycjonowanie sklepów oraz stron profesjonalistom. Odpowiednim wyborem będzie agencja SEO mająca wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz również social mediów i programowania. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo rozwiną firmę.

Prowadzisz biznes? Pozycjonowanie w Google to obecnie konieczność!

Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do administratorów stron, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż produktów bądź usług przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes niemądrze jest współcześnie nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, lecz nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to nieustanna rywalizacja o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle statystyk prawie 97% osób sprawdza w internecie informacje o lokalnych firmach, co klarownie wskazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony czy sklepu w Top3 wyników wyszukiwania niesłychanie zwiększa prawdopodobieństwo, iż klient wybierze nasze usługi.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]